Nem voltak vicces kedvükben az autógyártók bolondok napján
Persze, tudom, vírushelyzet van, nem éppen a jókedvről meg a derűlátásról szól a mostani időszak, de éppen ezért kellene egy kis humort csempészni a mindennapokba, pláne, ha már ünnep is van rá. Nem tudom, hogy az elmúlt években mennyire poénkodtak az autógyártók, de idén elég gyérre sikerült a felhozatal. Lássuk, kik emlékeztek meg bolondok napjáról.
Kép forrása: Volvo Galéria Facebook oldala
Ford
Az amerikai autómárka úgy gondolta, hogy idén ne a tréfákról és a viccelődésről szóljon a bolondok napja, hanem inkább a pozitivitásról, valamint a családról. Fel is soroltak 3 tippet, hogy mivel tehetik boldogabbá az emberek a szeretteik napjait, ilyen például a közös kikapcsolódás, a kocsimosás, vagy a kedvenc italuk elkészítése, esetleg nosztalgiázás. Az alap ötlet aranyos, én biztos másfelé vittem volna el ezt az irányt, ha már ennyire érzékenyíteni akarunk, akkor vicces szituációk, amikor megmentette őket a Fordjuk, vagy valami hasonló.
Kép forrása: Ford Magyarország Facebook oldala
Mazda
A Mazda játékra invitálta a követőit, amibe egy kis bújtatott reklám is volt, amit árnyaltan építettek a posztba. A kép lényege, hogy mindenki elképzelhette a saját Mazda modelljét, amit aztán kommentben oszthattak meg az autógyártóval. A rajongók nem vitték túlzásba a válaszokat, bár tény, hogy született pár érdekes kombináció. Feldobhatták volna még a posztot vicces kinézetű Mazda modellekkel, és már is jobban érdekelte volna a nagyérdeműt az egész.
Kép forrása: Mazda Magyarország Facebook oldala
Volvo
Amiért ez az egész cikk megszületett, az tulajdonképpen a Volvo Galéria posztja volt, aminek láttán én azonnal beleszerettem az egyik ThorPillába. Mi volt a lényege? Három nagyon csajos autó, szempillákkal, extra színekben, természetesen április 2-ig tartó akcióval. Körömlakkal színezett hűtőráccsal, limitált szériás modellek, természetesen brit tudósokkal kifejlesztve. Szerintem zseniális, nem kell sokat hozzáfűzni, én nőként azonnal felkaptam a fejem, érdekelt, hogy miért ThorPilla lett az elnevezés (mert az autó lámpái Thor kalapácsára emlékeztetnek bennünket), és ha mér a szempillákat túlzásnak is tartottam, tényleg nagyon megtetszettek a modellek. Az autógyártó nem vette át a posztot, amit szerintem rendkívül rosszul tett, én biztos vagyok benne, hogy a tegnapi napon elég jó forgalmat generált a Volvo Galéria oldala. Én csak gratulálni tudok!
Kép forrása: Volvo Galéria Facebook oldala
Ti láttatok valami jó április 1-jei posztot? Küldjétek el Facebookon!