Színpompás anya verdák nőnapra

Az idei nőnap kicsit nemcsak rólunk, nőkről szól, hanem erről a fránya vírusról, na meg a bezárkózásról. Még így is megérdemeljük, hogy március 8-a csak a mi napunk legyen, így csináltam egy kis összeállítást menő, színpompás kocsikról, amik talán jobb kedvre derítenek majd benneteket. Ne csak mindig fekete-fehérben és szürkében lássuk a világot!

Indigókék Suzuki SX4 S-Cross

A Suzuki két, korábbi modelljéből született párosítás eredménye lett a Suzuki SX4 S-Cross, ami egy merész és magabiztos crossover. Ezzel akár az erdőn keresztül is mehetsz a gyerekért az óvodába, persze azért nem árt ilyenkor bekapcsolni a négykerék-meghajtást. Formás kis autó, 430 literes csomagtartóval, dupla pohártartóval és állítható első középső kartámasszal. Emellett 2 db ISOFIX csatlakozó, hegymeneti elindulássegítő, automata start/stop rendszer (ami néha inkább átok, mint áldás), kikapcsolható első utasoldali légzsák, vészfékasszisztens, és gyerekzár is található a felszereltségi listában. Már csak egy tolatóradar hiányzik a szériafelszereltségből, és tökéletes anya verda lenne az SX4 S-Cross, így csak majdnem az. Az ára is baráti, hűségprogrammal 5.7 millió forintért már vihető csinos, indigókék színben (bruttó listaára 6 millió 850 ezer forint).

businesstoday_in.jpg

Kép forrása: businesstoday.in

 

Piros Ford Tourneo Connect

Ez a kis kocka egyterű első ránézésre teljesen tökéletes családi autónak bizonyul, még a leírásában is ajánlják, hogy mennyire kiváló választás lehet nagycsaládosoknak. Én, aki nem ismeri az autót már rá is repülök, hiszen még azt is feltűntetik az oldalon, hogy igaz, hogy magas az ára, de annyi felszereltség van benne ezért, hogy ez kárpótol bennünket. Böngészem a felszereltségi listát, és az alábbiakat találtam a széria modellnél: térképolvasó lámpa (van olyan, aki még térképet olvas manapság?), visszagurulásgátló (ez már alapnak kéne, hogy számítson, nem?), 4 irányba állítható kormányoszlop (ez mondjuk tényleg hasznos), táblafelismerő rendszer (néha jó, néha nem) és ennyi. Azért ez nem a gazdag felszereltségi szinten jellemzi, persze, biztos, ha magasabb kategóriát választottam volna jó sok pénzért, akkor a világ összes extráját megkapnám bele, de már ez is 8.355.000 forint. De legalább piros, ami jó, nem?

fordszabo_hu.jpeg

Kép forrása: fordszabo.hu

 

Narancssárga Citroën C3 Aircross

Imádom a kis krumpli C3 Aircross-t, ha barnában választanám, akkor tényleg olyan lenne, mint egy burgonya, de végre egy autó, ahol narancssárga az alapszín! Komolyan, szerintem azért nem egy nagy áldozat, ha kettő, ingyenes szín közül lehet választani a konfigurátorban, de lehet nekem vannak nagy igényeim. A kis SUV visszagurulás-gátló - , véletlen sávelhagyást-figyelmeztető -  és Coffee break rendszerrel, ISOFIX csatlakozópontokkal, és sebességszabályozó és korlátozó berendezéssel van ellátva, valamint 410 literes csomagtartóval rendelkezik. Kicsit olcsóbb, mint a Suzuki, 5.480.000 Ft-ért vihető, ami talán soknak tűnik így elsőre, de nem olyan rossz kis gép ez nekünk, nőknek, anyáknak.

carscoops_com.jpg

Kép forrása: carscoops.com

 

Bézs Opel Astra K

Egy menő, sárga autóról akartam még írni, de mindenhol feláras (kivéve, ha jól tudom, a Mercedes-Benz CLA alapszíne a sárga, de hát az annyira nem egy anya verda), így felmentem az Opel honlapjára, ahol találtam olyan autókat, amiket kedvezményesen lehet rendelni, mert készleten vannak (a Kiánál is kerestem ezt az opciót, de nem találtam sehol, pedig a Stonicot választottam volna még). Lényeg, hogy találtam egy nagyon baba, bézs színű Opel Astra K-t, ami 2020-as gyártású és benzines. Tolatóradarral, ülésfűtéssel (engem már itt megvettek), fűthető kormánykerékkel, kartámasszal, ESP-vel (menetstabilizáló rendszer), automata klímával, ISOFIX-szel, kikapcsolható utasoldali légzsákkal kerül 6.299.000 Forintba. Ennyiért és ilyen felszereltséggel eltekintek attól, hogy nem sárga.

caravenue_com.jpg

Kép forrása: caravenue.com